måndag 31 januari 2011

Spruckna bindningar, men inte drömmar!

Det blev som jag befarade i går. Min bindning höll inte för mina otroligt kraftiga frånskjut när jag diagonalar.
Alltså ställde jag in, åkte aldrig Fjällbryntloppet. Men jag var nästan lättad, blir ju så nervös när det gäller att prestera. Jag hade en trevlig dag ändå, där jag satt i tidtagningen.

Idag har jag lämnat in mina skidor på Sporttjänst. Hela plattan är ju sprucken och den går inte att byta. Jag hoppas på att Madshus tänker att det där inte ska hända och jag får nya skidor. Optimism brukar inte vara min starka sida, men det skadar inte att prova. Halvar på sporttjänst är i alla fall min idol just nu eftersom han skulle snacka med Madshus OCH att jag får låna ett par skidor under tiden. Han har serviceminded på sin CV!

Halvar - the man!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar