onsdag 20 april 2011

En dag till...

... sedan är det påsklov!!!
Ljuvliga, härliga påsklov!
Den sista tiden har jag jobbat fööör mycket, det känns i kroppen. Flera eftermiddagar jag kommit hem har jag lagt mig i 10 minuter på soffan och tvärsomnat. Sedan har jag jobbat resten av kvällen.

Därför passar det bra med påsklov nu.

Ska åka till fjälls i helgen. Hoppas bara att det är möjligt att ta en skidtur i alla fall i skoterspåret. Jag var ut i lördags, men i skogen och det gick inte gå över myrarna. Kanske är bättre upp mot fjällsidan. Jag har inte suttit i en solgrop på hela vintern. Det har blåst ta mig tusan hela långa vintern eller så har jag suttit inne och pluggat. Längtar verkligen efter att kunna gå på tur i kortärmat, få lite färg på kinderna och sedan softa i en snödriva och göra pannkakor på öppen eld.

På måndag far jag till Gotland och målar husen. Det är så skönt ljus på Gotland i april. Längtar!

Jag fyller år på söndag. Det är redan firat, innan Kajs for. Men igår fick jag en kap- och gersåg av gogubben. Med teleskoparm!

Lycka!

1 kommentar:

  1. Tack för att jag fick umgås lite med dig på jobbet idag. Kram Eva G

    SvaraRadera