tisdag 6 september 2011

Bygger hus...

Idag och igår har jag och mannen träffat husbyggare. Alltså Trivselhus och Fiskarhedenvillan. Det var en nu erfarenhet för mig, men väldigt inspirerande. Nu kan jag inte låta bli att rita hus i huvudet. Hall, kök, skafferi, klädkammare... och badrum. Mitt viktigaste rum. I huset vi hyr nu är det världens härligaste dusch. Utan äckliga duschdörrar eller draperi, bara att kladda på med vattnet, inte vara rädd för att sulla ner. Å sen bara raka av golvet med en gummiraka. Tänk att man kan bli lycklig av såna bagateller. Då har man inte mycket till liv... haha!

Idag blev jag glad på mitt nya jobb. Jag har känt mig frustrerad över att organisationen inte har funnits där och massor av energidränage har blivit resultat av det. Idag blev det nån slags organisation. Då är gumman nöjd. Jag säger ju det. Jag har inte mycket till liv!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar