torsdag 15 september 2011

Ledsen tjej

Idag är jag ledsen. Skitledsen!
Känns tungt att inte se nåt ljus i tunneln. Känns som att hur mycket jag än försöker ger det inget resultat i den riktning jag vill. Varför?
Jag tycker jag försöker ta bra beslut och stå upp för mig själv och leva efter ett gott och hälsosamt motto, men ändå kommer inte möjligheterna till mig.

Jag tycker att jag arbetar hårt och försöker vara en god arbetskamrat och god arbetstagare, ändå tycker jag att de möten jag gör inte är fruktsamma.

Jag har kört fast!

Jag får panik. Jag har tjugo år kvar att jobba.
Jag ser ingen utväg. Hur mycket jag än anstränger mig känner jag mig ändå inte tillfreds.

1 kommentar:

  1. Mamma, du har en kulturchock! Var en liten honeymoon phase, har i stort sett kommit över rejection phase och nu är du i regression phase. You are a fish out of water.
    Kollar mycket tillbaka på "den gamla tiden" på Friggaskolan och tycker att allt på den nya skolan är pest och pina. Jag vet hur det känns, det är tufft men du är en tuff brud (i lyxförpackning), så du kommer klara det där galant. Det har bara gått några månader så ge det tid!
    Älskar dig

    SvaraRadera