söndag 30 oktober 2011

Rullskidor

Vågade mig ut på rullskidor idag och döm om min förvåning då jag hittade balansen och tekniken bra från början.
Kroppen mindes hur kul det var att åka skidor och vad mycket tekniken hjälper för att få fart.
Lite läskigt var det förstås när alla löv gjorde att underlaget kändes såphalt, men det var bara att ignorera.
Blev så sugen att göra ett tokryck och satsa på Vasan än en gång. Problemet är bara att jag inte kommer hem förrän kl halv sju på kvällarna och inte alltid har ätit lunch på skolan så vid den tiden måste jag äta och då kommer jag inte ut före 20.00 och det är för sent för mig. Den här veckan har jag i alla fall kommit ut tre gånger och det var längesen minsann.

Jag blev i alla fall glatt överraskad idag över min förmåga!! Kul!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar