torsdag 22 december 2011

Jullov

Jag har jullov!!!
Kan knappt tro det är sant. Vaknade när makens klocka ringde och har halvslumrat fram till 9. Så skönt. Nu ska skidorna ses över och jag ska ta en tur vid Stångtjärn. Får se hur dalaspåren är... och snön.

Mår så himla gott idag, känner mig fri och obekymrad. Trött, javisst, men skönt trött. Jag kan lägga mig på soffan när jag vill. Tror huset ska få sig en makeover idag.

Har en massa idéer om skolan och kvalitet också. Finns en hel del som snurrar på skolan som jag skulle vilja ha lite mer struktur på. Få en helheltssyn och idag har jag idéer om hur man skulle kunna knyta ihop och skapa mer kreativitet bland eleverna. Fast det är ju inte bara jag som är inblandad... måste få till det så att mina idéer blir komplement och förbättringar, inte något annat. Hmmmm.... detta måste funderas mer på.

Nu... vallaboxen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar