fredag 20 januari 2012

Tiden är inne

Äntligen händer det något utvecklande. Jag går ner i undervisningstid och får andra arbetsuppgifter. Det är detta som gör det värt att ha jobbat som en gnu!

Kommer naturligtvis att jobba som en gnu även i fortsättningen, men det känns som ett steg mot någon slags utveckling. Jag har lite grann framtiden i mina händer, kan komma med idéer till en arbetsbeskrivning, men min chef funderar också vad hon kommer vilja använda mig till. Vi spånade på arbetsuppgifter idag och jag hade svårt att hålla tillbaka ett leende. Nu kommer det betala sig att jag är med i varenda utvecklingsgrupp på skolan.
Det kommer betala sig att jag har bestämt mig för att förändra mitt liv.
Det kommer betala sig att lägga den taskiga självkänslan på hyllan.
Det kommer betala sig att lämna trygghetszonen.

Payday!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar